10 תשובות
לדעתי אין בעיה, אבל אולי זה כי לי אין טריגר מהדברים האלה
בסופו של היום אנשים אחרים לא אחראים לטריגרים שלכם
בסופו של היום אנשים אחרים לא אחראים לטריגרים שלכם
לגיטימי מאד זכותה ללבוש מה שבא לה!
כן חם והיא יכולה ללבוש מה שהיא רוצה
באופן כללי לא כל כך מוצא חן בעיני שאנשים עם צלקות מאוד בולטות (לא מדברת על כאלה שרק אם מסתכלים שמים לב) הולכים בצורה שרואים אותם. אתם הייתם שם, אתם אמורים להבין מה זה יכול לעשות לאנשים.
אבל אני כמובן אף פעם לא אומר כלום, כי כל אחד צריך לדאוג לבריאות הנפשית שלו בעצמו, וללבוש ארוך כל הזמן ולדאוג להסתיר פחות טוב לאנשים.
אז האם זה נחמד אל הסביבה, האם זה מתחשב ומגלה הבנה במה שאתה בעצמך עברת? לא.
האם זה לגיטימי ומשהו שלא צריך להתבייש לעשות? כן.
אבל אני כמובן אף פעם לא אומר כלום, כי כל אחד צריך לדאוג לבריאות הנפשית שלו בעצמו, וללבוש ארוך כל הזמן ולדאוג להסתיר פחות טוב לאנשים.
אז האם זה נחמד אל הסביבה, האם זה מתחשב ומגלה הבנה במה שאתה בעצמך עברת? לא.
האם זה לגיטימי ומשהו שלא צריך להתבייש לעשות? כן.
שואל השאלה:
כן ככה אני חושבת
כן ככה אני חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על מלא מלא מלא צלקות חדשות זה קצת מטריד לראות לפעמים
אני מדברת על מלא מלא מלא צלקות חדשות זה קצת מטריד לראות לפעמים
אנונימית
אני לא חושבת שאנשים צריכים ללכת עם ארוך בשביל אנשים אחרים. אם יש למישהו טריגר זה עניין שהוא צריך לפתור עם עצמו הוא לא יכול לצפות שהעולם יתאם את עצמו אליו
נכון, וזה לא נעים ולדעתי - תגידו מה שתגידו - זו בדיוק איפה שנכנס לעשות את זה בשביל צומי
עכשיו ברור שמי שמגיע לרמה שזה מה שהוא עושה בשביל צומי צריך עזרה, כן? אבל זה לא כיף אנשים כאלה. אז זה אומנם לגיטימי אבל ממש לא יצור שהייתי רוצה להכיר או שמחה להתחבר אליו
עכשיו ברור שמי שמגיע לרמה שזה מה שהוא עושה בשביל צומי צריך עזרה, כן? אבל זה לא כיף אנשים כאלה. אז זה אומנם לגיטימי אבל ממש לא יצור שהייתי רוצה להכיר או שמחה להתחבר אליו
שואל השאלה:
אבל נגיד בבית ספר? זה הרגיש מוזר לא יודעת
אבל נגיד בבית ספר? זה הרגיש מוזר לא יודעת
אנונימית
בהרגשות שלך את לגמרי צודקת. לגיטימי לגמרי גם מצידך להרגיש מטורגרת ולא נעים