התחברות הרשמה

שמישהו יסביר לי איך זה הגיוני שמתכונת קודמת בפיזיקה מכניקה קיבלתי 90 ועכשיו 62?

אני לא מבינה אם אני גרועה או טובה
25 ביוני 2024, 21:54
פיזיקהבגרותפיסיקה    
2 תשובות
אולי ספציפית בשנייה נפלת בשאולת שלקחת על שאלה קשה
איזה נושאים בחרת?
:
:-{ )
קרה לי אותו דבר
במסכם קיבלתי 68 ובמתכונת 93 איזה תסביך
ס
סבבה אגוזים.
באותו הנושא:
בבקשה שמישהו יסביר לי איך זה הגיוני?
שמישהו יסביר לי איך זה הגיוני מבחינת גנטיקה והכל:
אני בכיתה י ולא היה לנו מתכונות הגיוני?
זה הגיוני שאתמול היה לנו מבחן במתמטיקה והיום מתכונת במתמטיקה?
נראה לכם הגיוני שיש לנו 3 מתכונות בשבוע?
הגיוני שאני בי"ב ויש לי 3 מתכונות יום אחרי יום ברצף ?
אני חייב שמישהו יסביר לי את ההיגיון כי אני כבר משתגע
זה הגיוני שמתכונת תתחיל ב7 וחצי בבוקר?
זה הגיוני שיש לי מחר מתכונת ואני ביא?
שמישהו יסביר לי מה ההגיון
כיתה יב: זה הגיוני שעושים לנו 2 מתכונות ובגרות הכל באותו שבוע?