5 תשובות
תלוי מה הטעם שלך, אני אישית ממש אהבתי את הסדרה, וגם העלילה משתפרה, הקטעים הטובים יותר נם בעונה 2
שואל השאלה:
אני אהבתי את הסגנון פשוט קצת משעמם לי
אנונימית
העלילה משתפרת
שואל השאלה:
כי רק עכשיו בפרק 7 ורק עכשיו רואה קצת עניין
אנונימית
כע, אחלה סדרה, התחלה גרועה