102 תשובות
כן
לדעתי זה בסדר מה שאת עושה :)
שואל השאלה:
לא הבנתי אם לו מותר להסתובב בלי חולצה אז כם לי מותר
אנונימית
לדעתי האישית לא תקין ,סטנדרטים כפולים.
זה דירה של שניכם, לגיטימי שבחום הזה תרצי להרגיש יותר משוחררת בבית.
אם זה באמת לא נעים לו אז תצתרכו להתפשר על זה ששניכם לא יכולים להסתובב בבית בלי חולצה.
או ככה או אחרת.
שניכם אמורים להרגיש בנוח בבית שלכם.
לא שמעתי עדיין על בנות שאם חם להן הם מסתובבות בלי חולצה
קיצר אל תעשי את זה זה מוזר את בת (אומרת בתור בת)
אם הוא בלי חולצה זכותך
בטח שתקין

מה לעשות גבר ואישה זה לא אותו דבר
אנונימי
אם הגבר טראנס?:0
הוא צודק
מכבוד זה גם לא מכבד
מה הכוונה טראנס?

אם יש גוף של גבר (וזה בסדר מבחינת האישה) הוא יכול להסתובב בלי חולצה.
אנונימי
כנראה הוא לא מרגיש בנח ותבקשי ממנו שילבש חולצה למרות שגב ואישה זה שונה
מהה כוונה בחינת האישה
האמת לא יודעת מה אני חושבת על זה
אישית אם הייתי עוברת לדירה עם שותפים הם היו אנשים שאני ארגיש בנוח איתם ולא יגבילו אותי באיזה שהוא מובן כזה מינורי כמו בגדים (כל עוד אף אחד לא רוצה ללכת ערום)
אבל אם זה המצב אצלכם אז לא יודעת מה להגיד לך

שימי איזו גופיה במקום פשוט חזייה ואם לא נוח לך שהוא בלי חולצה תגידי לו
אתם אמורים לגור ביחד בסופו של יום אז תלמדו לכבד את הרצונות אחד של השני
הוא לא מרגיש בנוח עם זה אז אל תלחצי
אנונימית
פשוט תגידי לו אם לא נעים לך שאני מסתובבת בלי חולצה תשים חולצה ושלום על ישראל
אנונימית
תכבדי את עצמך ותשימי חולצה?
זה נשמע דוחה להגיד אבל
כאילו ? ?
לא יודעת

לא שאני אומרת שזה סבבה שהוא הולך בלי חולצה ואומר לך אבל בכללי
אנונימית
אם מפריע לך תגידי לו גם שלא יסתובב בלי חולצה
אני מבין אותך אבל גם מבין אותו, אתם צריכים לדבר על זה ולהגיע לפשרה, למשל שאת בחדר שלך עם חזייה ובמרחב משותף תשימי איזה חולצה קלילה גם בלי חזייה
ממש לא מי הוא בכלל
או שהוא יסתובב עם חולצה או שאת תסתובבי עם חזייה
וממליצה לך לחפש שותף אחר
אנונימית
נשמע ספאם את משווה גבר שמסתובב בלי חולצה לבחורה שמסתובבת בחזיה בלבד. את סוטה ומטרידה מינית
אנונימי
מה הקשר סוטה ומטרידה מינית
החזיה מחסה את מה שצריך אז אין שום בעיה שהיא תלך איתה זה אותו הדבר כמו שהיא תשים גופיה קצרה
אנונימית
^^ תגיד אתה נורמאלי? היא בבית שלה מי ישמע מסתובבת בחזייב בבית.
בבריכה זה לגיטימי אבל בבית לא?
אנונימי
השותף שלך גיי? כאילו למה שגבר יגיד לא לבחורה בדירת שותפים שמסתובבת עם חזייה בדירה
מבחינתי שגם תסתובב בלי חזייה
אנונימי
זה לא בבית שלה ..
זה עם שותפים את לא היית רוצה לראות את שותפים שלך הולכים בתחתונים בדירה נכון?
אנונימית
תלכי נגדו, תלבשי טופים קצרים..
זה לא חזיה, זה טופ. ושיגיד מה שיגד.
אני לא מאמין לטרול הזאת, מי מסתובבת עם חזייה בתוך הבית? זה הכי לא נוח בעולם, הדבר הראשון שבחורה עושה שהיא נכנסת לבית מבחוץ זה להוריד חזייה ולשים בגדים נוחים כי זה לא נוח להיות עם חזייה, לכי תטרילי ילדים.
אנונימי
תקין, לדעתי חזייה זה לא מכבד..
אנונימית
אז תגידי שהוא לא יסתובב בלי חולצה.
אנונימית
אז תגידי לו שאת לא מוכנה שהוא יסתובב בלי חולצה
מי שואל אותו מה נראה לי שהוא אומר לך מה להתלבש תלבשי מה שבא לך ! ואל תקשיבי לתגובות האלה זה נראה הגיוני שהוא הסתובב בלי חולצה ואת צריכה בלי חזיה.
לא הבנתי
מי שואל אותו
לא אמין.
מי מסתובבת בחזייה בבית זה הדבר הכי לא נוח בעולם
אנונימית
אז תורידי חזייה ותלבשי חולצה קצרה במקום
בואי נהיה כנות, להיות בלי חולצה ולהיות עם חזיה זה לא אותו הדבר, את יכולה לשים גופיה או אפילו גופיות ספורט אבל ללבוש חזיה זה לבוש תחתון ולגבר להיות בלי חולצה זה יותר נורמטיבי
אני לא אומרת שזה צודק, אבל זה מה שמתפרש מהדבר. ואם הוא מבקש כנראה שזה לא נוח לו, אם לא נוח לך כשהוא בלי חולצה את גם יכולה לבקש ממנו לשים גופיה אבל זה אחרת.
תקין בהחלט
לגיטימי שגבר יהיה בלי חולצה
הרי אם היית רואה גבר שמוריד חולצה זה אולי מוזר אבל זה לא ייראה לך משהו יוצא דופן
אבל אם היית רואה אישה שמורידה את החולצה שלה היית מזדעזעת
גבר ואישה זה לא אותו דבר
בטח שזה תקין, בנים ובנות זה לא אותו דבר
למה הוא בכלל אומר לה מה לעשות לא הבנתי
לא מבין מה הבעיה שלכם
הם שותפים וחיים ביחד וזה לא תקין
מה ההבדל בין זה שהוא מסתובב בלי חולצה לבין זה שהיא תסתובב בחזיה?
את יכולה לבקש ממנו שלא יסתובב בלי חולצה אם הוא מבקש ממך שאת לא
שמישהו יסביר באיזה עולם זה תקין
למה את צריכה את הרשות שלו חוצמזה הוא בלי חולצה גם
^^^מסכימה ומחזקת
הוא בלי חולצה גם
את לא צריכה לבקש אישור
למה הוא נשמע כזה גיי


*לא שיש בעיה עם זה אבל עדיין*
תקין לגמרי
נראה לי עדיף שתשימי גוזיית ספורט כזאת או גופיה בכל זאת זה לא נעים.
ובנינו מה את רואה לו? כלום. את יכולה גם לראות גברים ככה ברחוב בלי סוף שעושים ספורט/ריצה והם בלי חולצה.
אם לא נעים לך שהוא בלי חולצה אז תבקשי ממנו לשים חולצה אבל את יכולה להבין אותו כי לך כן רואים משהו. כאילו בסדר שחם לך אבל חזיה זה מוגזם - שימי משהו שיותר מכסה. משהו שהיית לובשת ברחוב. נניח גופיה או גוזיית ספורט.
אנונימית
פשוט תסתובבי עם גופיה מזה משנה

אם כלכך מפריע לך תגידי לו שיפסיק להסתובב בלי חולצה


כולכם אומרים שבנות ובנים זה לא אותו הדבר אבל זה לא שהיא מסתובבת בלי חולצה לגמרי היא עם חזייה
זה הגיוני ... אבל הוא צריך לשים חולצה
^^^מה לא מכבד אותה? שיש לה ציצי? זה לכל אישה יש אם בא לה או לא בא לא. זה חלק מהגוף.
לשאלה- אז תגידי לו, למה לך מותר להסתובב בלי חולצה?
כמובן שגוף של אישה הוא יותר מיני משל גבר אבל עדיין
אישה לובשת חזייה זה כמו גבר בתחתונים.
יפריע לך לראות אותו הולך ככה נכון?
אנונימי
את יודעת מה התשובה פשוט חיפשת ליפול על פוליטיקלי קורקט..
כן הוא צודק , ואת גם יודעת את זה
וכן כמו שכתבו מעליי בסופו של דבר ציצי זה איבר לכל דבר, אם את עם חזייה הוא עם תחתונים, קוראים לזה הלבשה תחתונה
זה לא שאת הולכת ערומה ולא שאת חושפת משהו
לדעתי אם הוא מבקש ממך ללכת עם חולצה יש לך כל זכות לבקש ממנו ללכת עם חולצה גם
אם הוא לא מקשיב לך גם את אל תקשיבי לו
אנונימית
לא זכור לי שפטמות של גבר זה אבר מין
יש הבדל, שימי גופיית ספורט
(אבל מבינה אותך)
גבירתי, אני צעיר מידי לדעת אם זה תקין אז לא אוכל לענות על שאלה זאת, תודה ויום נעים.
אז תשימי גוזייה עם כריות היא תיהיה פחות פתוחה מחזייה
מבינה אותך אבל גם הוא לא מרגיש נעים ואולי רואה אותך בחזייה ועולות לו מחשבות חלילה שהוא לא היה רוצה לחשוב
או גופיית בטן תלבשי שלא תבליט את החזה או גוזייה לא חושפנית מדי עם כריות
אבל שהוא לא ילך בתחתונים לידך כמובן
אנונימית
בחורה שהולכת בבית הפרטי שלה בחזייה בלבד מול גבר אחד בלבד אנשים אומרים שזה לא מכבד ואין מקום להשוואה.
אבל כשבחורה מסתובבת בחוטיני וטופ שנראה כמו חזייה בים במקום ציבורי מול מלא גברים זה בסדר.

איפה ההיגיון שלכם?
אנונימית
לא את לא אמורה להסתובב בחזיה אבל הוא לא אמור להסתובב בלי חולצה.
אתם שותפים ולא משפחה ואם הוא מסרב לשים חולצה אז לדעתי זכותך לשים איזה טופ/גוזיה כזאת אבל חזיה זה סתם נתפס כמשהו מיני ואם יש לך את האומץ לכי על זה..
ואני יכולה להבין אותך גם לי לא היה נעים גבר זר שהוא חצי ערום לידי
אנונימית
זה לא מכבד את רוצה להסתובב כמוהו תורידי גם חזייה
וואי אין לכם מה לריב פה.
גבר בלי חולצה זה דבר נורמלי, וכשבת מסתובבת בלי חולצה זה לא אותו דבר.
בנים ובנות זה שונה.
את יכולה להיות בלי חולצה אבל זה ממש לא מכבד אותך.
גם אם בלי גופיה לא מכבד תשימי גם את גופיה במקום חזייה תדברי איתו שהוא יבין
זה שיש הבדל אנחנו יודעים
השאלה אם גבר בלי חולצה זה מכבד? לא.
האם שותף אמור להיות בלי חולצה ליד השותפה שלו? לא.
אנונימית
אישית לא הייתי מרגיש בנוח עם השותף שלי היה מסתובב בדירה בלי חולצה ואני סטרייט לגמרי, אם חם לכם תפעילו מזגן למה להוריד בגדים

אני היחיד שחושב שגם גברים לא צריכים ללכת ברחוב בלי חולצה?
אנונימי
אני יכול להיות שותף שלך ?
תהיי עם או בלי לא אגיד לך כלום
אנונימי
גבר בלי חולצה זה דבר נורמלי, הם גם הולכים ברחוב ככה, אבל בת בלי חולצה זה ממש לא אותו דבר
תודה רבה^^^
זה לא מכבד אף אחד להיות חצי ערום, לא גבר ולא אישה.
אנונימית
איפה ראיתם גברים ברחוב בלי חולצה? אני ראיתי רק אחד שרץ בלילה חתיך ברמות אבל נעלם מהר
אנונימית
הרגת אותי ^
או ששניכם בלי או ששניכם עם. אי אפשר שתהיה אפליה
אנונימית
סליחה אבל הוא צודק ואת יודעת טוב טוב את ההבדלים בין גבר שלא לובש חולצה לבין אישה בחזייה
אז למה לגור עם אישה מלכתחילה?
תסתובבי איך שבא לך מי שואל אותו
תגידי לו שאם הוא רוצה שתסתובבי עם בגדים אז שגם הוא יסתובב עם בגדים
להציע לו ללבוש חזייה גם כנראה הוא הומו
אנונימי
לא יודעת מה איתכם אבל חזייה זה נורמלי להסתובב בחוץ בלי כלום, זה לא חזיית פושאפ או משהו כזה
מסכים אם פיגי פה(זה בית שלכם תרגישו בו נוח(מפריע לך שהוא בלי חולצה?
אני במקומך הייתי מבקש ממנו שלא יסתובב בלי חולצה, וגם בעצמי לא מסתובב בלי חולצה.
שניכם חיים באותה הדירה ומן הראוי ששניכם תסתובבו בה לבושים.
thv
כן זה תקין לגמרי
^איזה לגיטימציה זה נותן לו להסתובב חצי ערום?
thv
הפטמות של גבר זה לא חלק מאיבר מין או משהו זה עוד צנוע, לא נראה לי אבל שזה מכבד לראות פטמות של בחורה... יש הבדל בין גבר ואישה את יודעת
^פטמות של גבר מוגדרות כאיבר מין.
הפטמות של גברים מוגדרות כאיבר מין כי הן חלק ממערכת המין הגברית שמשמשת להפרשת השפעות המיניות.
thv
זה הרי בית של שניכם.
אם הוא חושב שהוא יכול לעשות משהו שאת לא, אז יש פה בעיה. זה או שתגיעו לפשרה ששניכם תעשו את זה או שאף לא יעשה את זה.
^^^אויש נו אתה יודע למה התכוונתי, אתה יודע שלראות פטמות של גבר ופטמות של אישה זה שונה
^למה? כי שלה מחוברות ל"שק"?
thv
^מה ההבדל?
thv
^^^
וואלה לא אני לא רואה הבדל.. שניהם גורמים לי להרגיש לא בנוח.. אתה לא יכול לבטל את מה שאני מרגישה. פטמות של גברים גורמות לי להרגיש לא בנוח.
אנונימית
^^^^^כן?? זה כל הפואנטה, אולי ההגיון לא מתחבר לך אבל אתה באמת חושב שלהראות לילדים בברכה גבר בלי חולצה שונה מלהראות ילדים מישהי בלי חזייה א ו אפילו עם?
אנונימי
^^^אני לא מתמם, אני שואל אותך מה ההבדל, אני לא יודע את זה.
thv
^^ילדים לא אמורים להחשף לערום כזה, לא של אישה ולא של גבר.
thv
^^^^אוקיי מובן אבל יש הגדרה של מה שנחשב עירום אצלנו בחברה ובחוק את חושבת שגבר שנחשב חצי ערום בלי חולצה נחשב אותו דבר כמו אישה מסתובבת ברחוב בלי חזייה?? מה זה ההגיון המטומטם הזה לא הבנתי לאישה יש איברים שלגבר אין, אין מה לעשות עם זה
אנונימי
^דבר ראשון אני גבר, דבר שני זה ממש ההגדרה של ערום. גבר שמסתובב בלי חולצה הוא גם חצי ערום.
דבר שלישי, תסבירי לי למה חזה של אישה הוא מיני ולמה חזה של גבר הוא לא מיני.
thv
^^^לגבר? לא אומר שאמורים אבל זה בהחלט לא דבר רע? לא הבנתי אתה רוצה להרחיק ילדים מהים או מהבריכה?
^^נכון, זה לא באותה רמה של אישה בלי חזייה סורי לבשר לך, זה פשוט ככה, בין אם אתה אוהב את זה או לא, חוץ מזה לא דיברתי אליך, תסתכל על החצים
אנונימי
^^מתי אמרתי שזה מה שאני רוצה? אתה טענת שגברים מסתובבים בים ובבריכה חסרי חולצה ושזה בסדר, אבל אישה שמסתובבת בלי חולצה זה לא בסדר.
אז עניתי לך שילדים לא צריכים ואמורים להחשף לערום כזה מכל סוג, הן של גבר והן של אישה.
thv
גבר בלי חולצה הוא *חצי* ערום..
ואיך הגעת לבלי חזיה? היא ממש כתבה להסתובב עם חזיה ולא ערומה
ואם אני קאפ a אז מותר לי? למשל לאורן להב יש חזה יותר גדול ממידה a בחזיה לצורך הדגמה
אנונימית
^^^קודם החצים היו שונים, כי שינית אותם.
thv
^^אני אישית חושב שזה ממש בסדר שמישהי תסתובב עם חזייה אבל אין מה לעשות יש אנשים וקהילות שרואים את זה כלא מכבד אז אני מדבר מהבחינה הזאת
^וגבר חצי ערום זה מכבד?
thv
^^^כן, אתה צודק, זאת הייתה טעות שלי ולכן ערכתי, אבל התגובה שלי לא שונתה ובבירור דיבר אל מי שכתבה
אנונימי
^^אל תוציא מילים שלא אמרתי, לא אמרתי שזה מכבד, אבל יש קהילות שרואים את הזה של בחורות כ*פחות* מכבד
^לא הוצאתי את המילים שלך מההקשר שלהן, שאלתי אותך. אבל כל הנושא של השאלה הזאת היא למה הוא כן והיא לא.
אם הוא חצי ערום אז למה היא לא יכולה להסתובב בחזיה? ואם זה אצלם בבית והוא חלק מהקהילות האלה אז הוא גם אמור לשמור על הגוף שלו מכוסה.
thv
אם זה דירה שלך.. תעשי מה באלך!
תקשיבי הוא קצת צודק כי זה לא מכבד
אבל אם זה כזה מפריע לך אז תגידי לו להסתובב בלי חולצה גם כי זה מפריע לך
הגיוני יכול להיות שזה גורם לו להרגיש לא בנוח
וצריך לכבד את זה
בכל זאת שניכם גרים שם ביחד
וצריך להתחשב אחד בשני
בדיוק כמו שהוא צריך להתחשב בך אם את תרגישי לא בנוח ממשהו שהוא עושה
אנונימית