7 תשובות
לאא זה חמוד מאוד אני קוראת ככה לחברות שלי
מאיזו בחינה,
לא כזה
כן, זה בטח יצעבן את האנשים שאני מדבר איתם. תודה
שואל השאלה:
לא כאילו עשינו יחד עבודה ממש טובה אז אם אכתוב לה עבודה טובה שותפה זה יהיה מוזר?
אנונימי
לאלאלאלא זה חמוד
^^ חחח זה טובב