6 תשובות
הזמן עשה את שלו, הגעגוע בחיים לא עובר וזה תמיד יכאב אבל לאט לאט זה פחות יכאב
חשבתי עליהם, על זה שהם היו רוצים שאני אמשיך לחיות ולשמוח
היה ממש קשה זה קרה לי כבר ארבע פעמים וכל פעם חשבתי על זה שעכשיו טוב להם למעלה ועוד הם יקומו בתחיית המתים ולא עצוב להם וגם התרכזתי בחיים ובאור
מאוד מאוד קשה והרבה מצפונים שהם איתי עד היום
אבל מנסה לחשוב שהיא שומרת עלי ואיתי ושטוב לה
הבנתי שמורות זה חלק בלתי נפרד מהחיים ואין מה לעשות לגבי זה או איך למנוע את זה
היה קשה מאוד, אבל כשסבא נפטר הייתי קטן, אז זה היה כאילו הוא נעלם.