התחברות
הרשמה
בנות הייתן מוותרות על כל החברות שלכן בשביל להיות לנצח עם גבר חלומותיכן?
24 ביוני 2024, 12:13
חברה הכי טובה
התאהבות
מראה
3 תשובות
לא
א
אני גנבתי את כדור השלג של גילי
לא, הכי גרוע זה קשר תלותי אובססיבי
י
יועצת ארנבים
לא כי אישית חשוב לי שיהיו לי קשרים משלי מחוץ לזוגיות
d
ducksarecool
באותו הנושא:
בנות הייתן מתעצבנות אם חברה שלכן הייתה לובשת/קונה אותם נעליים או חולצות כמו שלכן?
בנות מה הייתן חושבות אם חברות שלכן היו מחבקות את חבר שלכן?
בנות אם הייתה לכן אפשרות לוותר על המחזור הייתן מוותרות?
בנות.. הייתן מוותרות על מישהו שהוא נחמד וסבבה בעינכן אבל חברות שלכן לא אוהבות אותו?
בנות הייתן סולחות לחברה שלכן אם היא הייתה נכנסת לקטע עם האקס שלכן?
בנות, איך הייתן מגיבות עם לאחת משתי החברות הכי טובות שלכן היה קראש על אח שלכן?
בנות, הייתן נפגעות אם החברה הכי טובה שלכן הייתה יוצאת עם האקס שלכן?
בנות הייתן מוותרות על הכלב שלכן בתמורה שהקראש/הגבר שאתן הכי רוצות יהיה איתכן לתמיד?
בנות אם הייתן יכולות הייתן מוותרות על מחזור?
בנות, אם חבר שלכן לא היה מכבד את חברות שלכן, הייתן נפרדות ממנו?
בנות אם לאח שלכן הייתה חברה הייתן רוצות שהיא תהיה גם חברה טובה שלכן?