8 תשובות
אני לא יודעת אני לא בן
אבל נגיד אם זה היה אח שלי או הבן שלילא הייתי נותנת לו
לא יודעת אם יש סמאט
אבל אם כן, לדעתי 15
סביבות גיל 12
אין בעיה שהוא יקרא את הארבע הראשונים אבל נראלי שאת הספרים של ג'ואי ואיפה כדאי שהוא יתחיל עוד שנה שנתיים
שואל השאלה:
גם לבנים? מרגיש לי שהוא עדיין קטן בשביל דברים כאלה
אנונימית