התחברות
הרשמה
מישהו רוצה לעשות טרייד?
חסר לי את באטמן ויש לי את הגוקר ואני לא רוצה להמשיך לקנות ביצות קינדר כי זה מביא כסף לחברה שלא אכפת לה מהאדם הקטן וממשיכה להביא לי את באטגירל וזה כמו בדיחה עליי וזה פוגע
24 ביוני 2024, 11:17
ביצים
טרייד עם האדם הקטן
כאילו אחי מה זה החרא הזה
אני מבזבזת מכספי הטוב
ואתם אפילו לא יכולים להביא לי את באטמן??
כאילו ברוסקי למה ככה אני אדם טוב וישר מה עשיתי רע???
תשובה אחת
אמאלה אני רוצה
ביצות קינדר זאת התמכרות קשה
ק
קושקוש.
באותו הנושא:
אדופט מי - כשנותנים חיה למישהו אבל לא בטרייד זה נרשם בהיסטוריית הטריידים?
מישהו מכיר חנות לעשות טרייד אין על xbox 360?
מישהו רוצה טרייד משתמשים בפורטנייט?
מהם התנאים אם אני רוצה לעשות טרייד אין אצל אפל של ה12 שלי ל14 ?
מי רוצה לעשות טרייד בפוקימון סקארלט ווילט
מישהו מוכן לעשות איתי טרייד משתמשים?
רוצה לעשות טרייד אין באייפו-
מי רוצה לעשות איתי טרייד באדופט מי על נחש והחילזון הירוק על חיה שאפשר לרכוב עליה
אם קניתי אייפון 13 פרו מקס ואני רוצה לעשות טרייד אין איפה אפשר?
אני רוצה לעשות טרייד אין מאייפון 14 פרו לאייפון 15 רגיל/פרו עם 128/256 ג'יגה,
איפה אני יכולה למצוא מישהו שירצה לעשות איתי טרייד על נעליים?