6 תשובות
גם אני ככה:) ואני חושבת שעוד המון בנות שהיית יכול להתאהב בהם בשניה מרגישות ככה אז זה כנראה גם הפוך אליך
שתיהיה לך משהיא היא תואהב אותך גם אם אתה לא אוהב את עצמך, אתה מושלם אל תוריד לעצמך ואל תסתקל תמיד על הצדדים הלא טובים ההפך תמיד תסתכל על הטוב, ותאמין לי שיש היום מלא בנות שגם לא אוהבות את עצמן אבל מתי שאתה תסתכל אתה תגיד מה יש לא לאהוב פה, כל אחד רואה בעצמו פאקים אבל לא תמיד מה שאתה רואה נכון
שואל השאלה:
^ חח אני יעזור לך ואת תעזרי לי ופתרנו את הבעיה
אנונימי
גם אני ככה, אבל אני חושבת שאם מישהי תאהב אותך הביטחון שלך יעלה (לא בטוחה שזה נכון אבל נראה לי שכן ומקווה שכן)
לדעתי לא כדאי לך להיכנס לזוגיות עד שאתה לא שלם עם עצמך
ברור שזה לא קל ולוקח זמן להעלות את הביטחון אבל ברגע שאתה חסר ביטחון כל דבר שהבת זוג שלך תעשה ישפיע על הערך העצמי שלך
אם היא תדבר עם גברים אחרים אתה תחשוב למה שלא תצא איתו הוא יותר טוב ממני וזה בסוף ייהרס וגם יפגע בך יותר
אתה צריך להבין שאף אחד לא יותר טוב ממך גם לא הבת זוג שתהיה לך, כולנו בני אדם
תאהב את עצמך איך שאתה ואם קשה לך תעבוד על עצמך, אתה לא אוהב את המראה? תלך לחדר כושר תסתפר תעשה שינוי, אתה לא אוהב את הפנימיות? תעבוד על זה, תעבוד על ההתנהגות שלך על הצורת דיבור על האינטיליגנציה שלך
לכל אחד מגיע מישהו שאוהב אותו אבל קודם כל חשוב שתאהב את עצמך לפני כולם
גם אני מרגישה ככה, זה החוסר ביטחון מדבר, אבל לאט לאט אתה תלמד לאהב את עצמך, והיא תאהב אותך, ואתם תאהבו ביחד, היא תלמד לקבל אותך כמו שאתה ואני חושבת שזה יגרום לך קצת יותר לאהוב את עצמך ולקבל יותר ביטחון