3 תשובות
אוי לא רק לא ילדה בת 12 קוראת ספר!!!!
אנונימי
נורא ואיום! ה' ישמור!
עצוב
מה שהכי עצוב זה לראות את הספר תורה מבוזה בשביל אינטרסים חברתיים