3 תשובות
אוי לא רק לא ילדה בת 12 קוראת ספר!!!!
אנונימי
נורא ואיום! ה' ישמור!
עצוב
מה שהכי עצוב זה לראות את הספר תורה מבוזה בשביל אינטרסים חברתיים
מה שהכי עצוב זה לראות את הספר תורה מבוזה בשביל אינטרסים חברתיים
באותו הנושא: