2 תשובות
אפשר לבקש שיפתחו אותו שוב
ופותחים לפי המייל ושם משתמש
ופותחים לפי המייל ושם משתמש
בשביל למחוק את צריכה לדבר עם מערכת האתר ולדעתי אחרי שמוחקים זה רק לפתוח חדש
אנונימי
באותו הנושא: