התחברות
הרשמה
למה זה מרגיש כאילו לי אכפת הרבה יותר שלא נפגשנו חודש מאשר שזה מעניין אותו?
23 ביוני 2024, 17:09
מערכת יחסים
זוגיות
חודש
פגישה
תשובה אחת
כי זה כנראה נכון
דברי איתו על זה או שתגמרי את זה למה זה רק יבאס אותך
X
Xxxxxt
באותו הנושא:
למה זה מרגיש כאילו בצפון יש הרבה יותר צ'אחלות מכל הארץ?
למה זה מרגיש כאילו לכולם אכפת רק מהיופי?
הגיוני שמאז שאין לי טיקטוק יותר אני מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי?
רק לדעתי העיצוב הישן של סטיפס מרגיש הרבה יותר מעניין? כאילו, מרגישים שהאתר יותר פתוח, יותר חברתי, יותר גדול...
רק לי מרגיש כאילו אבות הרבה יותר מגנים וחוששים על הבנות היותר יפות שלהן..?
רק לי מרגיש כאילו אבות הרבה יותר מגנים וחוששים על הבנות היותר יפות שלהן..?
אני מרגיש שלהורים שלי אכפת מהבית ספר יותר ממני מה לעשות ):
אני מרגיש בבית ספר כאילו אם הייתי נחטף לאף אחד לא היה אכפת מה לעשות
עוד מישהו מרגיש קצת יותר חרדתי כשהוא יוצא, עכשיו כשיש הרבה יותר אנשים בחוץ?
כולם אומרים לי שהרזתי ממש אבל אני מרגיש כאילו אני רק משמין יותר ויותר, להאמין להם?
רבתי עם ההורי שלי ואני ממש מבואס אני מרגיש כאילו לא אכפת להם ממני,איך להתעודד?