7 תשובות
שואל השאלה:
תכלס, לא מבינים כלום בפוליטיקה בישראל אבל ישר מתחילים לצרוח חינם פלסטינים
תכלס, לא מבינים כלום בפוליטיקה בישראל אבל ישר מתחילים לצרוח חינם פלסטינים
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים דפוקים בעולם דפוק, אולי יש מצבים שקשה להבדיל בין טוב לרע אבל כשהורגים 1500 בנאדם ומתחילים מלחמה אז רק עיוור לא יראה את מי הטוב ומי הרע
אנשים דפוקים בעולם דפוק, אולי יש מצבים שקשה להבדיל בין טוב לרע אבל כשהורגים 1500 בנאדם ומתחילים מלחמה אז רק עיוור לא יראה את מי הטוב ומי הרע
אנונימי
שואל השאלה:
פעם לתרבות הזאת היה עוד איזשהו כבוד עצמי, היו נגד כגזענות אבל עכשיו הם תומכי טרוריסטים אולי פעם היה לי איזשהו כבוד לדעות שלהם אבל עכשיו בכלל אין
פעם לתרבות הזאת היה עוד איזשהו כבוד עצמי, היו נגד כגזענות אבל עכשיו הם תומכי טרוריסטים אולי פעם היה לי איזשהו כבוד לדעות שלהם אבל עכשיו בכלל אין
אנונימי
שואל השאלה:
מה שאני אומר שפעם עוד הדעות שלהם היו פחות או יותר מוסריות ועם כוונה טובה עכשיו רוב אלה שמאמינים בזה זה תוצאה של לחץ חברתי או סתם דפוקים בשכל
מה שאני אומר שפעם עוד הדעות שלהם היו פחות או יותר מוסריות ועם כוונה טובה עכשיו רוב אלה שמאמינים בזה זה תוצאה של לחץ חברתי או סתם דפוקים בשכל
אנונימי
שואל השאלה:
לא שאני מסכים איתם אבל היה לי כבוד מינימלי אליהם
לא שאני מסכים איתם אבל היה לי כבוד מינימלי אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
^^מסכים איתך לגמרי
^^מסכים איתך לגמרי
אנונימי
נראה שלא הבנתם:
מבחינת סוציאליסטים כל שמץ לאומיות זה דבר פסול (שהם מכנים בעילגות פשיזם)
למשל: לדעתם כל סינון של ייבוא מהגרים עניים זה דבר פסול
ואז באים ישראלים (שטוענים בחוצפה שהם שמאלנים) ומסרבים לקלוט מהגרים מעזה
ומדברים עליהם לא יפה כשהם אונסים ורוצחים
ומקשקשים משהו על שתי מדינות כאילו זה תחליף
אבל סוציאליסט אמיתי אמור לקבל את האונס ורצח-ההמונים באהבה ושמחה
כי המהגרים הם פרולטריון אמתי: חסרי רכוש שמנסים לבצע הפיכה אלימה ורצחנית
אי אפשר לשכנע סוציאליסט שהפרולטר העני מעזה לא בסדר. הוא בפרקסיס של לאכול את העשירים
אז מבחינתם אין הבדל בין בן-גביר לבין עבודה:
שניהם מפריעים לפרולטריון לבצע "עולם ישן נחריבה", פשוט בפרקסיס שונה:
זה שתומך בבן-גביר הוא לרוב מפרקסיס של עוני ואינסטינקט הישרדותי
וזה שתומך בעבודה הוא פריבילג שמחפש לשמר את זכויות היתר שלו
אבל סוציאליסט אמיתי אמור לסייע לפרולטריון ללא היסוס. ללא מחשבה על הפריבילגיות או הישרדותו האישית
אמור לשמוח על טבח בעשירים ובעלי רכוש גם אם הוא עשיר ובעל רכוש.
בלי זה, הוא פשוט לא סוציאליסט
מבחינת סוציאליסטים כל שמץ לאומיות זה דבר פסול (שהם מכנים בעילגות פשיזם)
למשל: לדעתם כל סינון של ייבוא מהגרים עניים זה דבר פסול
ואז באים ישראלים (שטוענים בחוצפה שהם שמאלנים) ומסרבים לקלוט מהגרים מעזה
ומדברים עליהם לא יפה כשהם אונסים ורוצחים
ומקשקשים משהו על שתי מדינות כאילו זה תחליף
אבל סוציאליסט אמיתי אמור לקבל את האונס ורצח-ההמונים באהבה ושמחה
כי המהגרים הם פרולטריון אמתי: חסרי רכוש שמנסים לבצע הפיכה אלימה ורצחנית
אי אפשר לשכנע סוציאליסט שהפרולטר העני מעזה לא בסדר. הוא בפרקסיס של לאכול את העשירים
אז מבחינתם אין הבדל בין בן-גביר לבין עבודה:
שניהם מפריעים לפרולטריון לבצע "עולם ישן נחריבה", פשוט בפרקסיס שונה:
זה שתומך בבן-גביר הוא לרוב מפרקסיס של עוני ואינסטינקט הישרדותי
וזה שתומך בעבודה הוא פריבילג שמחפש לשמר את זכויות היתר שלו
אבל סוציאליסט אמיתי אמור לסייע לפרולטריון ללא היסוס. ללא מחשבה על הפריבילגיות או הישרדותו האישית
אמור לשמוח על טבח בעשירים ובעלי רכוש גם אם הוא עשיר ובעל רכוש.
בלי זה, הוא פשוט לא סוציאליסט