11 תשובות
הייתי משאיר אותו דבר
לוקו
דניאל
היית משאירה לאותו שם (יעל) ואם לא, אז מיכל (:
קסם, תמיד אהבתי את השם הזה^^
או שאם יכולתי שם אמריקאי אז נראלי אנג'ל. זה שם יפה^~^
או שאם יכולתי שם אמריקאי אז נראלי אנג'ל. זה שם יפה^~^
שם אמריקאי כמו אמילי או ג'ן משהו קלאסי כזה
ליאן
יאנה
בעיקרון אותו הדבר אבל בגלל המוצא האיטלקי הייתי רוצה בלה
אמבר
ממ.. שחר