5 תשובות
תוציאי באתר של המרפאה
בהצלחה!
בהצלחה!
כאבי מחזור (?)
תוציאי ימי מחלה באפליקציה פשוט
ואם אין לך, את יכולה להגיד שזה תשישות/צינון/שלשול או משהו
ואם אין לך, את יכולה להגיד שזה תשישות/צינון/שלשול או משהו
שואל השאלה:
זהו שיש לי בעיה באפליקציה וזה לא נתן לי להוציא..
ורופא שלי בן אז קצת לא נעים לי להגיד כאבי מחזור..
זהו שיש לי בעיה באפליקציה וזה לא נתן לי להוציא..
ורופא שלי בן אז קצת לא נעים לי להגיד כאבי מחזור..
אנונימית
כאבי ראש , כאבי בטן ,כאבי מחזור
באותו הנושא: