6 תשובות
כן, למה לא? (-;
מה אכפת לך? העיקר שתהני עם חברים ביומולדת.
אנונימי
לא ממש לא...
אם את אוהבת את זה ונהנית מזה אני בטוחה שגם החברים שלך וגם בהתחשב שקיץ וחם! אז עוד יותר כיף:)
ממש לא ודי כיף
זה לא מיושן, תלכי