9 תשובות
השאלה נמחקה בעוד 3...2...1...
אנונימי
ככה אתה בחיים לא תשיג חברה. זו הדרך הכי גרועה להשיג ומראה על נואשות
i can be your play dool
שמע אם יש לך את האומץ לשואל את זה בסטיפס אני מכבד אותך אבל עדיך לך לחפש חברה בים או בקניון תאמין לי
זה סתם לצחוק יש לי כבר שניים
אבל אז אני אשמע כמו איזה אשכנזי
לא שזה רע כן...