8 תשובות
שואל השאלה:
בדיוק
אני מדברת על שאלות של דעות
גם אם אתם לא מתחברים
שאלתם וענו לכם גם אם אתם לא מסכימים
בדיוק
אני מדברת על שאלות של דעות
גם אם אתם לא מתחברים
שאלתם וענו לכם גם אם אתם לא מסכימים
למי שנתן תשובה שעזרה הם נותנים אין מספיק לכולם אז הם נותנים רק לאלו שזה עזר
נכוןן וואיי אין לי שמץ גם אני לא מבינה מה הקטעע
תלוי בשאלה.
בשאלות של דעות זה קצת ילדותי לדעתי... לתת פרח רק לאלו שאתה מסכים איתם...
אבל בשאלות של ידע זה הגיוני, נותנים לאלה שסיפקו את התשובה הרצויה.
בשאלות של דעות זה קצת ילדותי לדעתי... לתת פרח רק לאלו שאתה מסכים איתם...
אבל בשאלות של ידע זה הגיוני, נותנים לאלה שסיפקו את התשובה הרצויה.
לגיטימי בעיניי.. אתה נותן פרח לתשובה שאהבת, ועזרה לך.
אם מישהו יכתוב לי תשובה שלא התחברתי, ולא עזרה לי.. למה שאתן לו פרח?
אם מישהו יכתוב לי תשובה שלא התחברתי, ולא עזרה לי.. למה שאתן לו פרח?
לא יודעת, כשאני שואלת שאלות על דעות אני נותנת ל5 הראשונים לא משנה מה הם אומרים
זה בדיוק המטרה תשובה למשהו שמסייע לך והתחברת אליו
וואי נשבעת כאילו תתנו לי וזהו
באותו הנושא: