5 תשובות
אם הייתי בקשר טוב אם אח שלי אז מפרגנת אבל אם הוא מתנהג אליי מסריח כמו עכשיו אז מעיפה אותה ואותו לקיבינימאט
אח שלי בכיתה ט וחברןת שלי ב-יב אז...
יוצאת עליה יוצאת עליו וגורמת להם להיפרד זה מוזר ממש
לחברה שלי יש אח שיוצא עם חברה שלה
היא נראית סבבה אבל כל פעם שהנושא עולה היא מתעלמת כזה
אין לי מושג איך היא עושה את זה כי אם אח שלי היה יוצא עם חברה שלי הם לא היו רואים אחד את השני יותר
היא נראית סבבה אבל כל פעם שהנושא עולה היא מתעלמת כזה
אין לי מושג איך היא עושה את זה כי אם אח שלי היה יוצא עם חברה שלי הם לא היו רואים אחד את השני יותר
ממש ממש לא
באותו הנושא: