6 תשובות
שואל השאלה:
איפה? כי אני לא ראיתי
תלוי מה השאיפה שלך
אם אתה רוצה באמת להתמקצע בעולם המוזיקה ולהעמיק ממש טוב בזה בין היתר לנגינה
פסנתר זה הכלי הבסיסי והעדיף מבין השניים
אבל אם אתה רוצה גיטרה כי זה נראה לך מגניב ומעניין אותך אז זה גם נדיר
בעיני פסנתר יהיה לך יותר קל ללמוד באינטרנט. כי זה פחות לפתח טכניקה ויותר להתאמן עד שזה נקלט לך. אז לא צריך מורה שיראה לך אין ללחוץ ואיך לשבת. אני למדתי את שניהם עם מורה ורק בפסנתר המשכתי להתפתח גם אחרי כי זה קל לבד ולגיטרה תמיד הרגשתי שאני צריכה מישהו פיזי שיענה על שאלות ויתקן
אנונימית
תנגן בכלי שאתה מתחבר אליו יותר
כך הלמידה תהיה כיפית ומהנה יותר!
בהצלחה לך ❤
גיטרה חשמלית
אנונימי
תאמת בכל האפליקציה של גיטרה ראיתי גם גיטרה חשמלית אופציה