זה סיכום של כל הסיפור. הסיפור שאני עוקבת אחריו תשע שנים. אני לא יודעת איך להמשיך- מה לעשות- אני בכיתי רבע שעה. כאילו מה נסגר? הם לא יכולים לסיים את זה ככה. הם לא יכולים. אני לא מרשה להם. אני רוצה שוב לבכות. זה לא בסדר מצידם. זה נורא מרושע. איך אני ממשיכה?