13 תשובות
אני לא מחפשת
לא בת אבל מניח שמחפשות לאהוב מישהוא ושיהיה מישהוא שיהיה שם בשביל להכיל דברים בחיים כמו פינה נוחה
שואל השאלה:
נו ברור את לסבה
אנונימי
כלום לא מצפים ליותר מידי מבנים בגילאי נוער
פשוט שיהיה נחמד שיהיה מצחיק יראה טוב בעייני וגבוה ושלא יתבייש בי או משהו
מישהו שיהיה שם בשבילי, לבלות איתו או לצבור חוויות
בתור נערה זה ממש כיף
5^נע אבל אני שמחה לראות שבאמת מאמינים לזה
אני מחפשת מישהי
אני פשוט רוצה מישהי שתאהב אותי ואני אוגל לספר לה הכל
מישהי שאני אוכל להגיד לה כמה אני אוהבת אותה
אנונימית
בכנות, זה גיל מאוד עדין, שרוב האנשים לא התנסו יותר מידי, הייתי רוצה מישהו שאכפת לו ממני ולא מתבייש להראות את זה, ומישהו כנראה שפשוט כיף להיות איתו, מצחיק, חכם, וכן, גם נראה טוב
מצחיק ומכבד
אני רוצה רק כדי להתנסות כי מרגיש שכולם חווים אז כן הייתי רוצה גם לחוות כדי לדעת מה יהיה לי טוב יותר לעתיד
אנונימית
לא מחפשת זוגיות בכללי.
ואם התכוונת לחבר ידיד כאילו אז יש לי כבר (החבר הכי טוב שלי ולא צריכה עוד אף אחדד) אז גם לא מחפשת.