2 תשובות
זה פשוט מה הסוג האישיות שלך
אם אני לא טועה כל אות זה משהו אחר
יעני נגיד ixxx או exxx זה introvert או extrovert
אני לא כל כך אוהבת את השאלונים האלה אישית כי זה לא באמת מדויק אי אפשר לסכם אישיות של בן אדם ל4 אותיות אבל הרבה אוהבים לעשות את זה לראות מה זה אומר עלייך
תחפשי שאלונים של זה בגוגל זה יביא לך
אם אני לא טועה כל אות זה משהו אחר
יעני נגיד ixxx או exxx זה introvert או extrovert
אני לא כל כך אוהבת את השאלונים האלה אישית כי זה לא באמת מדויק אי אפשר לסכם אישיות של בן אדם ל4 אותיות אבל הרבה אוהבים לעשות את זה לראות מה זה אומר עלייך
תחפשי שאלונים של זה בגוגל זה יביא לך
שואל השאלה:
ואיפה עושים אותם?
ואיפה עושים אותם?
אנונימית
באותו הנושא: