7 תשובות
כדאי קצת להירגע. לא לדבר אולי כמה ימים ולראות אם הוא פתוח איתך השיחה. אם לא אז צריך להתחיל לחשוב שוב
אנונימי
שואל השאלה:
בטוח? כי בהתחלה הוא היה ממש נחמד אליי ואפילו אמר שהוא לא רוצה לאבד אותי (כתוב אנונימי אבל אני בת)
בטוח? כי בהתחלה הוא היה ממש נחמד אליי ואפילו אמר שהוא לא רוצה לאבד אותי (כתוב אנונימי אבל אני בת)
אנונימי
זה משהו אחר. אבל לפעמים אפשר להיות קצת דוגרים ולשאול אותו
אנונימי
שואל השאלה:
הוא מגיב לי לפעמים על הסטורי, לא משהו רציני.
אבל כשאני כותבת לו הודעות הוא לא עונה עליהן עד שאני שולחת עוד הודעה
הוא מגיב לי לפעמים על הסטורי, לא משהו רציני.
אבל כשאני כותבת לו הודעות הוא לא עונה עליהן עד שאני שולחת עוד הודעה
אנונימי
וכשאת מתחילה לדבר איתו.. הוא זורם? או שהוא קצת זהיר?
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו באותו הוויב רוב הזמן, לפעמים אני פשוט יוצאת מגעילה אבל הוא באמת נורא אהב אותי בהתחלה אז אני לא יודעת
אנחנו באותו הוויב רוב הזמן, לפעמים אני פשוט יוצאת מגעילה אבל הוא באמת נורא אהב אותי בהתחלה אז אני לא יודעת
אנונימי
קרה לי משהו ממש דומה. אני מקווה שלא יעשו לי מינוסים, אבל הדרך היחידה היא פשוט להפסיק לדבר איתו ולראות אם הוא בכלל רוצה לדבר איתך. אני יודעת שזה קשה.. זה כל כך קשה. אבל אל תכתבי לו. אל תיכנעי לפיתוי של לכתוב לו, אם הוא לא כותב לך אז הוא כנראה לא רוצה לדבר איתך וזה לא חשוב לו, מה שאומר שהוא לא שווה אותך. אם הוא רושם לך, *אל* פשוט *אל* תעני לו מיד, תחכי קצת ואז תעני לו.. אם הוא שואל אותך איך את אז תעני שאת מרגישה מעולה, או מדהים או פשוט ממש טוב.. כשהוא יראה את זה הוא כנראה יבין שהוא לא חשוב לך כמו שהוא חשב, וזה אוטומטית יגרום לו לרצות אותך בחזרה כמו שהיית מקודם.. בתוך אחת שעשתה את זה וזה מה שקרה אני אומרת לך...