9 תשובות
לרוב לא.
אבל נראה לי שיש בחורות שיכולות אולי לזרום על סטוץ לכל החיים או משהו כזה.
אבל לא הרבה. ואני מבין למה לא הרבה
אבל נראה לי שיש בחורות שיכולות אולי לזרום על סטוץ לכל החיים או משהו כזה.
אבל לא הרבה. ואני מבין למה לא הרבה
שואל השאלה:
אני יודע שמעטות הבנות שיסכימו לסידור כזה.
אולי אביא ילדים בדרך אחרת או אאמץ
אני יודע שמעטות הבנות שיסכימו לסידור כזה.
אולי אביא ילדים בדרך אחרת או אאמץ
אנונימי
לא נראה אפשרי לאמץ רק זכר אבל אולי
שואל השאלה:
גבר יכול לאמץ לבד ברור שכן
גבר יכול לאמץ לבד ברור שכן
אנונימי
אז לך על זה
כן בטח. תתחתן איתי.
אני רצינית גם אני ככה
אני רצינית גם אני ככה
שואל השאלה:
דברי איתי כשתהיי חוקית
דברי איתי כשתהיי חוקית
אנונימי
לא
באותו הנושא: