6 תשובות
הוא מדהים. הזכיר לי את הרגשות של החטופים בשבי
שואל השאלה:
מה הקשר החטופים? איזה טקט
אנונימית
אהבתי מאוד. החזיר אותי לגיל 13, כשהתחלתי לפתח חרדה חברתית. הזדהתי המון
אנונימית
אחלה של סרט
ממש התחברתי במיוחד בקטע של ההתקף
מתאר מעולה את בון מה שקורה במוח בגיל ההתבגרות ובכלל
אבל היה ממש חרא שלא שמו את הפיל נו שעכשיו שכחתי את השם שלו
היה אחלה סרט, לדעתי יותר מהראשון אפילו
^ את מתכוונת לבינג בונג?
ציפית ליותר