5 תשובות
כן לדעתי יש יג ויד אבל לא הבנתי מה הטעם
לא
אלא אם ירדת כיתה
^^^זה לא באמת בית ספר זה המשך לימודים באוניברסיטה במקצוע שמרחיבים
אנונימי
לא גיוס נעים מותק
אנונימית