6 תשובות
אם עשית דרך הבית ספר אז כן
שואל השאלה:
אז למה כתוב לי שעברתי?
אנונימית
כנראה כי עברת :)
מקבלים בד"כ ישר תוצאה אבל כשעושים דרך הבית ספר לוקח כמה ימים ולפעמים יותר
שואל השאלה:
כן עשיתי דרך הבית ספר אבל רק אתמול עשיתי את התיאוריה ואמרו שלוקח שבוע להגיע תשובות או משהו
אנונימית
הכל טוב אם כתוב שם שעברת
אז עברת
שואל השאלה:
תודה
אנונימית