6 תשובות
אם עשית דרך הבית ספר אז כן
שואל השאלה:
אז למה כתוב לי שעברתי?
אז למה כתוב לי שעברתי?
אנונימית
כנראה כי עברת :)
מקבלים בד"כ ישר תוצאה אבל כשעושים דרך הבית ספר לוקח כמה ימים ולפעמים יותר
מקבלים בד"כ ישר תוצאה אבל כשעושים דרך הבית ספר לוקח כמה ימים ולפעמים יותר
שואל השאלה:
כן עשיתי דרך הבית ספר אבל רק אתמול עשיתי את התיאוריה ואמרו שלוקח שבוע להגיע תשובות או משהו
כן עשיתי דרך הבית ספר אבל רק אתמול עשיתי את התיאוריה ואמרו שלוקח שבוע להגיע תשובות או משהו
אנונימית
הכל טוב אם כתוב שם שעברת
אז עברת
אז עברת
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: