6 תשובות
תכלס לאון יותר טוב אבל אני מעדיף ספייק
מי פה 61 אלף נראלי שרק אני אז יופי ספייק יותר טוב!
ספייק
בטח שספייק
לאון
ספיק קל
באותו הנושא: