6 תשובות
בעתיד את תחשבי "פאק איזה סתומה אני, למה לא סיימתי שם וזהו, כולה חצי שנה"
תאמיני לי, את רוצה להגיד שעשית שירות. לא טוב לך שם - תבקשי שיעבירו אותך. אבל תסיימי.
שואל השאלה:
אני כבר אחרי מעבר, וגם בזה סובלת
למרות שזה נכון ואני אגיד לעצמי שאני סתומה..
אנונימית
תעברי שוב, תנסי מקום שונה ממה שאת עכשיו. מה השירות הנוכחי שלך?..
תקשיבי אני דתיה ועדין אצלי זה לא אופציה לא לעשות צבא אבל אם רע לך בשירות לאומי לדעתי תנסי לעשות שירות לאומי במקול אחר כדי שבסופו של דבר תרגישי טוב עם כצמך שגם את תרמת למדינה
היי גם אני סבלתי במקום שירות שלי , הרכזת העבירה אותי
תתייעצי איתה
אל תעשי לא זה ולא זה, זה סתם שקר. למה את צריכה לסבול ולבזבז את הזמן?