6 תשובות
הם ישימו בסוף הם לא אמיצים מספיק^
הם לא יכולים זה לא עניין של אמיצים.. המורים לא מגישים את הציון הגשה אז אין ציוני בגרות
^ זה רק חלק מהמורים שלא מביאים ציוני הגשה ולכן מי שיש לו מגן יקבל ציון.
לפי מה שהבנתי לא שמים בגלל העיצומים
תחילת יולי
מאמין שעוד שבוע - שבועיים
לקראת המועדי ב
לקראת המועדי ב
באותו הנושא: