4 תשובות
כעיקרון זה לא באמת רע אבל אם לדעתך זה לא מספיק טוב יש מועדי ב לחלק מהמקצועות:) וחוץ מזה יש בונוס על תלמידאות
תלוי במקצוע
שואל השאלה:
^
בכל המקצועות
^
בכל המקצועות
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעשה מועדי ב לכל הבגרויות כי אני באמת רוצה בהכל 80 לפחות,לא אאפשר לעצמי מתחת לזה
אני אעשה מועדי ב לכל הבגרויות כי אני באמת רוצה בהכל 80 לפחות,לא אאפשר לעצמי מתחת לזה
אנונימית
באותו הנושא: