6 תשובות
אני ממליץ בחום על lg מקפיא תחתון הפלסטיקה שלו חזקה מאוד 560 ליטר
לי יש אמאנה ואני מאוד מרוצה
יש לי אמקור אין בעיות אחלה מקרר
יש לי וסטנגהוס כבר 40 שנה אחלה מקרר אין תקלות ובעיות
ניב
נראה לי שתקבל המון תשובות כאן...
לי יש של lg ואני מרוצה, בשנים האחרונות היה קלקול אחד (באשמתנו) וגם הוא תוקן במהירות וביעילות ע"י ברימאג אבל תראה מה הצרכים שלך:
מה אתה רוצה שיהיה במקרר, מה הסכום שאתה יכול להשקיע ואחרי שתעבור על כל אלה, תבדוק מקררים בהתאם.
הכי חשוב שתקפיד לבחור מחברה שידועה במקצועיות שלה, באמינות שלה ובשירות שהיא נותנת לתקלות.
בהצלחה!
לי יש של lg ואני מרוצה, בשנים האחרונות היה קלקול אחד (באשמתנו) וגם הוא תוקן במהירות וביעילות ע"י ברימאג אבל תראה מה הצרכים שלך:
מה אתה רוצה שיהיה במקרר, מה הסכום שאתה יכול להשקיע ואחרי שתעבור על כל אלה, תבדוק מקררים בהתאם.
הכי חשוב שתקפיד לבחור מחברה שידועה במקצועיות שלה, באמינות שלה ובשירות שהיא נותנת לתקלות.
בהצלחה!
אנונימי
יש לנו בבית של שארפ כבר 20 שנה
אז מבחינת פירמה - שארפ
מבחינת דגם - הכי חשוב שיהיה no frost! סמוך עלי שזה שווה תוספת של 500 ש"ח כדי לחסוך את הצורך בהפשרה ידנית.
מקווה שעזרתי!
אז מבחינת פירמה - שארפ
מבחינת דגם - הכי חשוב שיהיה no frost! סמוך עלי שזה שווה תוספת של 500 ש"ח כדי לחסוך את הצורך בהפשרה ידנית.
מקווה שעזרתי!
קרלו בטוסיק
באותו הנושא: