6 תשובות
אני ממליץ בחום על lg מקפיא תחתון הפלסטיקה שלו חזקה מאוד 560 ליטר
לי יש אמאנה ואני מאוד מרוצה
יש לנו בבית של שארפ כבר 20 שנה
אז מבחינת פירמה - שארפ
מבחינת דגם - הכי חשוב שיהיה no frost! סמוך עלי שזה שווה תוספת של 500 ש"ח כדי לחסוך את הצורך בהפשרה ידנית.
מקווה שעזרתי!
קרלו בטוסיק
יש לי אמקור אין בעיות אחלה מקרר
יש לי וסטנגהוס כבר 40 שנה אחלה מקרר אין תקלות ובעיות
ניב
נראה לי שתקבל המון תשובות כאן...

לי יש של lg ואני מרוצה, בשנים האחרונות היה קלקול אחד (באשמתנו) וגם הוא תוקן במהירות וביעילות ע"י ברימאג אבל תראה מה הצרכים שלך:
מה אתה רוצה שיהיה במקרר, מה הסכום שאתה יכול להשקיע ואחרי שתעבור על כל אלה, תבדוק מקררים בהתאם.

הכי חשוב שתקפיד לבחור מחברה שידועה במקצועיות שלה, באמינות שלה ובשירות שהיא נותנת לתקלות.

בהצלחה!
אנונימי
באותו הנושא: