14 תשובות
שואל השאלה:
סבבה אז אני אייבש אותו
אנונימית
^חושבת שזה רעיון יותר טוב
אה וואו אז כן
או שתשאלי אותו מה הקטע
שואל השאלה:
עבר כבר 3 שבועות מאז הדייט והוא היה עונה בדיליי עד שהיה נמאס לי והפסקתי ליזום ולשלוח הודעות ואז החליט לשלוח לי היום הודעה שהוא מצטער
אנונימית
בתכלס מגיע לו אבל אם את בעניין אז לא
גם בדרכ לא כולם רוצים לשלוח הודעה ישר אחרי הדייט כדי לתת זמן לבנאדם השני
שואל השאלה:
אני כל הזמן יזמתי איתו שיחות והוא לא והיה קורא את ההודעות פעם במיליון שנה ושולח הודעות מייבשות ואז שאני נעלמתי הוא נזכר לשאול אותי רק אחרי כמה ימים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא כתב לי "היו לי ימים קשוחים סורי"
אנונימית
יכולה להבין אותו
סתם דוגמה על עצמי, איבדתי בחודשים האחרונים אנשים מהמשפחה בעזה והרבה פעמים יוצא שיש לי חרא מצברוח וכאלה.. יכול להיות שגם אצלו יש משהו כזה
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת לשמוע, משתתפת בצערך
את צודקת אולי אני שופטת אותו מהר וצריכה לתת לו צ'אנס ולראות מה קורה איתו
פשוט נפגעתי ממנו במשך תקופה כי זה היה יחס מזלזל שלא מגיע לי
אנונימית
^^מה הקשר המשפט "שהרבה נשים לא מבינות" כולם עוברים תקופות חרא איך זה קשור לגברים
^צודקת מבינה אותך לגמרי אבל אולי שווה לתת לזה עוד צ'אנס
שואל השאלה:
אנונימי 12134 לא חשבתי על זה מנקודת מבט שיש לפעמים תקופות קשות
אבל אתה לא חושב שעדיין לשלוח הודעה פה ושם זה מינימלי מאשר לא לשלוח בכלל ולענות בדיליי מטורף למרות שאני רואה שהוא מחובר הרבה?
אנונימית
^נכון
מבינה מה את אומרת וזה מגעיל מצדו אבל יכול להיות שבאמת יש סיבה מעבר
שואל השאלה:
אם זה היה לכמה ימים בודדים זה עוד איכשהו מובן
אבל שזה במשך שבועות זה לא מוגזם?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם על העצות מאוד עזרתם לי
שלחתי לו הודעות רגילות
אנונימית