5 תשובות
בעיקרון לא
לא צריך ישר גשר בגלל רווח קטן וגם לרוב (לרוב!!!!! לא תמיד) זה נסגר כמעט במלואו לבד.
זה לא מספיק "מידע" בשביל להחליט לך דברים כאלה, ואני חושבת שרווח קטן זה לא משהו שאת צריכה להיות מובכת או חסרת ביטחון לגביו. תהיי מי שאת ותאהבי את עצמך ללא תנאים.
עם את לא אוהבת את הרווחים כן עם אין לך בעיה תעשי אני עשיתי בגלל רווחים כי לא אהבתי אותם
אם הרווחים מפריעים לך אז כן, אם לא אז לא
כן
גשר הוא בשביל לסגור רווחים
כן, הגשר לא רק מישר את השיניים, הוא גם סוגר רווחים.