4 תשובות
אני בעד לא להיות צבוע, אם את לא אוהבת אותה לא להביא מתנה.
אם אתן לא אוהבות אותה אתן לא חייבות להביא לה מתנה
אפשר להביא ספל עם שוקולדים
פח זבל חדש עם שקיות זבל בכל הצבעים