14 תשובות
שואל השאלה:
^
מצאתי באתר איזה 2,3 תפקידים שם שהם מ40,אז זה לא אפשרי?מבאסס
אנונימית
זה נמוך מידי למודיעין לדעתי צריך דפר 60/70 לא זוכרת
מנהל רשת זה של חיל תקשוב אבל אפשר להשתבץ בבסיס מודיעין אפשר עם דפר 40
יש המון תפקחדים שאת יכולה להיות בהם ולהשתבץ תחת בסיסי מודיעין כמו משקית תש
כן דפר 40 זה נמוך יחסית.. מבאס
שואל השאלה:
^
נראלי אוותר על זהה
אנונימית
תגידי מה ראית אני אגיד לך
שואל השאלה:
^
ראיתי בקרית שליטה ימית,תצפיתנית,משקית תיאום ימי(זה רק עם פרופיל 64 ואני 64)ועוד איזה משהו שהוא מפרופיל 25 ומעלה
אנונימית
זה לא בדיוק חיל מודיעין את מודעת לכך

תצפי זה בכלל איסוף
משקית ובקרית זה חיל הים

סמבצית זה כמו בקרית שליטה ימית
שואל השאלה:
^
כןכןכןכןכן פשוט זה רשום באתר כמודיעין ומבצעים אני לא מחפשת משהו קשה יותר במילא
אנונימית
עדיף לך סמבצית זה תפקידי משמרות רק שתדעי
זה יותר מבצעי
שואל השאלה:
^
האמת נשמע מעניין אשקול את זה,תודהה
אנונימית
.
רוב התפקידים במודיעין דורשים דפר 70
לרוב זה 60 מה התפקידים