25 תשובות
למה צריך את הרע בעולם
שואל השאלה:
^^ מה המשמעות של החיים בלי הרע שבעולם ?
^^ מה המשמעות של החיים בלי הרע שבעולם ?
מה המשמעות בחיים עם הרע בעולם?
תחשבי ללכת ברחוב ובשנייה מסתיימים לך החיים, רוע לבד על רק אנטישמי ושנאה
תחשבי ללכת ברחוב ובשנייה מסתיימים לך החיים, רוע לבד על רק אנטישמי ושנאה
שואל השאלה:
^שוב, איזה משמעות יש לחיים בלי הרע?
^שוב, איזה משמעות יש לחיים בלי הרע?
אם לא יהיה רע בעולם לא יהיה משמעות לטוב בעולם, בשביל שיהיה טוב צריך שיהיה רע
^^^^^ לא בהכרח, הוודאות פשוט חוסכת את הזמן שביצירת דברים שגויים ומנתבת ליצור על מה שתקף וודאי
^אז למה התכוון המשורר?
למה צריך רע בעולם זה?
מתי כבר תבוא אבא?? עד מתי???
שואל השאלה:
^ אבא פה!
^ אבא פה!
נכון, אבל שיתגלה אלינו. שכל העולם יראה שאבא פה! לא רק שאני ואת (ועוד כמה אנשים:)
הייתי שואל אותו אם הוא באמת שם לב ומעריך את זה שאני חוזר בתשובה
הייתי צועקת כמו גרי מהפיג'מות למה??
וברצינות בהנחה שכן הייתי מאמינה וזה אז הייתי שואלת למה קרו דברים כמו השואה או המלחמה שיש עכשיו
וברצינות בהנחה שכן הייתי מאמינה וזה אז הייתי שואלת למה קרו דברים כמו השואה או המלחמה שיש עכשיו
לא הייתי שואל כלום.
הייתי מבקש דברים.
הייתי מבקש דברים.
הייתי שואל מה הדבר הכי משמעותי שאנשים נוטים לפספס במהלך החיים שלהם
שיגלה לי את סודות התורה
שואל השאלה:
^ המכשולים והפגמים שלך זה הדבר הכי טהור קסום ויפה שיש
צריך להמשיך בדרך אחרי המכשול, כדאי לרפא את הפגמים אם אפשר, אבל כל דבר רע הוא מופלא וחשוב, ומביע על נשמה חזקה וטובה.
^ המכשולים והפגמים שלך זה הדבר הכי טהור קסום ויפה שיש
צריך להמשיך בדרך אחרי המכשול, כדאי לרפא את הפגמים אם אפשר, אבל כל דבר רע הוא מופלא וחשוב, ומביע על נשמה חזקה וטובה.
^וואו, לגמרי..
צריך ממש חזק להחזיק את הראש מעל המים..
צריך ממש חזק להחזיק את הראש מעל המים..
למה הןא התחיל את הדבר הזה שנקרה עולם
למה בראת אותי עם כל כך הרבה מכשולים ופגמים?
איך להגיע לשפיכה מקסימלית
הייתי שואל אותו אם תהיה לי הזכות להגן על יהודים
אנונימי
הייתי שואלת איך אני יכולה לשמח אותו
^^^^^אחותי אם היית נולדת עם פגמים כמו שלי יש כאחה שאני יודע שלא היו זזים מהבית ויוצאים למזלי אני לא כזה ואני רוצה לשנות וסובל בטירוף שאני עושה את הדברים האלה זה מרגיש יותר קללה מברכה
מתי המשיח מגיע
באותו הנושא: