9 תשובות
בת כמה את ובמה את עובדת
שואל השאלה:
בת 17 במאפיה , 32 לשעה ומשמרת זה רק 5 שעות אז יוצא 160 ליום
בת 17 במאפיה , 32 לשעה ומשמרת זה רק 5 שעות אז יוצא 160 ליום
אנונימית
לא עצוב. תואם גיל
32 לשעה זה מצויין..
שואל השאלה:
אבל כשזה רק 5 שעות לא כזה מצוין
אבל כשזה רק 5 שעות לא כזה מצוין
אנונימית
זו משכורת רגילה לגיל הזה
5 שעות זה יחסית הרבה, את יכולה גם לעבוד וגם להתעסק בדברים שלך..
כמה שעות היית רוצה?
כמה שעות היית רוצה?
שואל השאלה:
10 או לפחות 8 שעות
10 או לפחות 8 שעות
אנונימית
ממליץ לחפש עבודה אחרת, אולי תקבלי בה פחות אבל משמרות יותר ארוכות שבפועל תקבלי יותר כסף
או לחפש משהו כמו זה של שלוש ארבע שעות ולעשות עוד כסף אבל שתי עבודות זה סתם מסובך
או לחפש משהו כמו זה של שלוש ארבע שעות ולעשות עוד כסף אבל שתי עבודות זה סתם מסובך
באותו הנושא: