8 תשובות
אם לא נכנסת בה והכול והוא לא דפק לך ברקס אז נראה לי הכול בסדר לא?
לפי מה שאני זוכר מהטסט שלי אני לא הורדתי לראשון בכל מעבר חצייה
לפי מה שאני זוכר מהטסט שלי אני לא הורדתי לראשון בכל מעבר חצייה
שואל השאלה:
איך אני אכנס בה אם אני על שני אחרי עצירה מוחלטת
איך אני אכנס בה אם אני על שני אחרי עצירה מוחלטת
אנונימית
לא אמרת שעשית עצירה מוחלטת
אם עשית עצירה מוחלטת הכול טוב
סתם התבלבלת טיפה בהתחלת נסיעה
(נראה לי)
אם עשית עצירה מוחלטת הכול טוב
סתם התבלבלת טיפה בהתחלת נסיעה
(נראה לי)
שואל השאלה:
אני ממש מקווה שעברתי אין לי כוח לעוד טסטים וכל שאר הטסט היה מושלם גם החנייה
אני ממש מקווה שעברתי אין לי כוח לעוד טסטים וכל שאר הטסט היה מושלם גם החנייה
אנונימית
^
נכבה לך האוטו?
נכבה לך האוטו?
שואל השאלה:
לא תוך שנייה שמתי לב
לא תוך שנייה שמתי לב
אנונימית
^
תקווי לטוב
מקבלים תשובה תוך 4 שעות בערך
תקווי לטוב
מקבלים תשובה תוך 4 שעות בערך
שואל השאלה:
הלוואי
הלוואי
אנונימית