5 תשובות
לא קשה כמו שכולם עושים ממנו, לבוא רגועה ולישון טוב לפני
שואל השאלה:
אם לא למדתי מספיק זה בסדר? כאילו איך זה עובד קשה לי להסתמך על זה שאקבל דפר טוב אם לא למדתי מספיק
אם לא למדתי מספיק זה בסדר? כאילו איך זה עובד קשה לי להסתמך על זה שאקבל דפר טוב אם לא למדתי מספיק
אנונימית
אם לא תלמדי תקבלי בין 50-60 וזה בהנחה שאת ממוצעת ממליץ בחום ללמוד אם את רוצה תפקיד טוב
שואל השאלה:
רוצה קרבי אבל שואפת להכי גבוה בעיקרון אבל אני אלמד עוד
רוצה קרבי אבל שואפת להכי גבוה בעיקרון אבל אני אלמד עוד
אנונימית
יופי כל הכבוד לך תתני בראש
באותו הנושא: