5 תשובות
לא קשה כמו שכולם עושים ממנו, לבוא רגועה ולישון טוב לפני
שואל השאלה:
אם לא למדתי מספיק זה בסדר? כאילו איך זה עובד קשה לי להסתמך על זה שאקבל דפר טוב אם לא למדתי מספיק
אנונימית
אם לא תלמדי תקבלי בין 50-60 וזה בהנחה שאת ממוצעת ממליץ בחום ללמוד אם את רוצה תפקיד טוב
שואל השאלה:
רוצה קרבי אבל שואפת להכי גבוה בעיקרון אבל אני אלמד עוד
אנונימית
יופי כל הכבוד לך תתני בראש