4 תשובות
שקיבלו אותך אבל יש סיכוי שהם היו נואשים מאוד לעובדים, לכי לעבודה אבל תפתחי עין אם משהו לא טוב לך או משהו קורה.
שכנראה נואשים לעובדים
או ממבט ראשוני חשבו שאת טובה
או ממבט ראשוני חשבו שאת טובה
שהתקבלת לעבודה וכנראה סומכים עלייך
שהתקבלת
באותו הנושא: