4 תשובות
בננה יש בזה הרבה סוכר
אפשר גם לשתות קפה או משקה אנרגיה
לשתות קפה
אני כל כך מבינה אותך אני גם בלי אנרגיות
קפב
בננה ולחם בלחם יש סוכר גם ככה