התחברות
הרשמה
אתם מעדיפים להיות לבד או להיות חברים בחבורת נרקומנים שכל היום בסטלה ?
17 ביוני 2024, 13:09
העדפות
לבד
סטלה
חברים מזויפים
3 תשובות
לבד מה בסוף אני אהיה חלק מהם
ד
דיאנושקה
לבד
ה
השכנה עם החלב
לבד
H
Hidden Secrets
באותו הנושא:
מה אתם מעדיפים להיות לבד, או להיות עם חברים ולסבול.?
מה הייתם מעדיפים, להיות בלי משפחה או להיות בלי חברים?❤
מה אתם.ן מעדיפים להיות לבד או להיות בחברה??
הייתם מעדיפים להיות לבד או להיות עם חברים מזויפים?
עדיף להיות עם חברים שירכלו עליך מאחורי הגב או להיות חסר חברים?
להיות בלי חברים או להיות עם חבר אחד אבל שמעדיף אחרים על פני?
רציני מה אתם מעדיפים להיות עם חברים שאתם לא אוהבים או להיות לבד?
מה הייתם מעדיפים להיות מצטיינים בלי חברים או להיות גרועים בלימודים עם מליון חברים טובים.
מה עדיף להיות בלי חברים בשנתיים שנשאר לי או להיות עם חברים מזויפים ?
מה אתם מעדיפים להיות בבית או להסתובב (לא משנה איפה יכול להיות סתם עם חברים)
דוגרי עכשיו,מה עדיף,להיות בלי חברים בכלל או להיות מוקפת בחברים מאוד צבועים?