10 תשובות
לא כי זה בשוגג והפסקת כשגילית ולא המשכת
על תדאג בדוק לש שמרת את כל המצוות ובטח לא שבת זה כבר כלום לעומת כל החיים שלך
אנונימי
זה בשוגג, אז זה פחות חמור

כתיקון, קבל על עצמך ללמוד הלכות כשרות

בהצלחה!
לא חטא בשגגה אינו חטא
לא כי זה בשוגג
עצם זה שעצרת זה כבר מראה שאת לא רצית ושאת מתחרטת וכל הכבוד לך. תעשי תשובה ותבקשי סליחה
תתחרט ותקבל על עצמך לא לעשות זאת שוב צדיק
איך זה קרה? אכלת במקום לא כשר? אם כן אז סתם שתדע שיש הרבה סיכויים שגם הבשר שלהם טרף ושהם מבשלים על גריל שבישלו בו בשר עם חלב
ותעשה תשובה ובהצלחה:)
שואל השאלה:
^ המוכרת אמרה שהמקום כשר
אנונימי
^אשריך שאתה בודק צדיק:)
שתדע להבא לא כל מקום שאומרים שהוא כשר הוא באמת כשר. לדוגמה יש מקומות שאומרים שהם כשרים אפילו בלי תעודת כשרות ויש לדוגמה כשרות צהר ששם זה לא באמת כשר