5 תשובות
^^זה לא בר שהכניסה אליו היא 21+?
לא
יש בפנים בר אבל אין גיל מסוים
פשוט הקוד לבוש שם תמיד זה אלגנט אז זה דיי חובה
אומינו
סאן קיס!!!!!!
נדיר ברמות ואחד הטעימים והמקום עצמו ממש יפה
ריבר, אושי אושי