10 תשובות
שבאותו הזמן זה היה סוג של לגיטימי ולא היה להם מודעות שזה לא בסדר ושזה פדופיליה
שואל השאלה:
^^היא אפילו לא יכולה ללדת,אני לא מבין איך אפשר להצדיק את זה?
כי לפי זה מוחמד גם היה בסדר כשהוא היה עם איישה?
אנונימי
מה "פדופיליה"? היא אשתו. אגב, כתוב שהוא חיכה 10 שנים בשביל לבוא עליה (אחרי שהתחתן).
אנונימי
שואל השאלה:
^יש לך מקור?
אנונימי
^ "בן ששים שנה" - י' שנים משנשאה עד שנעשית בת י"ג שנה וראויה להריון וי' שנים הללו צפה והמתין לה כמו שעשה אביו לשרה כיון שלא נתעבר' ידע שהיא עקרה והתפלל עליה ושפחה לא רצה לישא לפי שנתקדש בהר המוריה להיות עולה תמימה (יבמות סד)" (רש"י על בראשית כה, כו).
אנונימי
שואל השאלה:
^^אז פדופיליה זה מוצדק?
אפילו בדעה האחרת היא הייתה בת 14 והוא עדיין היה בן 40.
אנונימי
בתנך משתמשים הרבה בהגזמה של זמנים. לדוגמא כתוב ששרה ילדה בת 90. זה כמובן לא אפשרי כי באותה תקופה אנשים בכלל לא עברו את גיל 40. אם בכלל ילדו כל כך מאוחר. זה כמו שבימנו רושמים: "חיכיתי שנה לאוטובוס" זה אמצעי רטורי של הגזמה. ברור לכולם שלא באמת ישבת בתחנה שנה שלמה. אבל זה נועד כדי לסמל זמן רב. אז אולי היא לא באמת היתה בת 3. אלה שמתכוונים לכך שהיא היתה נפשית מאוד תמימה וצעירה. וגם לפני 4000 שנה גיל"18" היה גיל 12 או 13. כי אנשים חיו עד גיל 40 אז צריך להיות מבוגר מהר יותר במקום לחכות עד 18
בתנ"ך הכל מוצדק ואפשרי אין דרך להצדיק
אם לא טוב לך עם התורה יש קוראן ויש הברית החדשה אתה יכול לבחור ולא להיות יהודי
רשי זה משהו שמישהו כתב אי אפשר לדעת אם זה נכון זה לא היה כתוב בתורה אלא בפירוש רש"י אז אין 100 אחוז שזה אמיתי
אנונימית