5 תשובות
כן אבל שלא ידרוס את עצמו שיעשה את זה ויאהב את זה
אוהבות אותו כמו שהוא
מן הסתם...
אבל למען האמת אני לוקחת את זה בתור דבר די בסיסי...
אם בן אדם הוא ללא שאיפות איך הוא יתקדם בלי מקום להתקדם אליו?
אבל למען האמת אני לוקחת את זה בתור דבר די בסיסי...
אם בן אדם הוא ללא שאיפות איך הוא יתקדם בלי מקום להתקדם אליו?
^כי אז אין להם מטרה
אתה סתם מתקיים
אתה סתם מתקיים
מסכימה.
אתה לא רואה את זה בתור התקדמות בחיים?
התקדמות בחיים היא לאו דווקא גשמית.
אתה לא רואה את זה בתור התקדמות בחיים?
התקדמות בחיים היא לאו דווקא גשמית.
באותו הנושא: