4 תשובות
לא לא רק את , הכל בסדר מותר לבכות
לא,לא רק את ככה
זה כואב לכולנו
לא רק את
אבל צריך להגיד תודה להשם שאלה לא חיילים מהתא המשפחתי הפרטי שלנו
זה העם שלנו, אבל תודה להשם שזה לא אח שלי
צריך להוכיר, לזכור ולכבד, אבל אי אפשר להיכנס לאבל על כל אחד שנופל
אבל צריך להגיד תודה להשם שאלה לא חיילים מהתא המשפחתי הפרטי שלנו
זה העם שלנו, אבל תודה להשם שזה לא אח שלי
צריך להוכיר, לזכור ולכבד, אבל אי אפשר להיכנס לאבל על כל אחד שנופל
באותו הנושא: